Put putujem

I tako ja nekad pozelim da cesce pisem da mi ako nista ostane u sjecanju gdje sam bila, kad i kako mi je bilo…ali sam skontala da ko god brzim tempom zivi da ako odmah ne zapise da kasnije definitivno nece nista zabiljeziti…

Zatim cu ukratko da zapisem sta sam zadnjih dana radila πŸ™‚

Putujem vec drugi put sama s tatom…Prosli put nam je destinacija bila Bodrum…a ovaj put Hrvatska i Bosna πŸ™‚

Ukratko…sletili u Rijeku na aerodrom Omisalj, i nastavili do Crikvenice. U Crikvenici rijesili taman za 3 dana sve posla sto je bilo i juce dalje nastavili do Bosanske Krupe.
Usput smo stali u Hotel Restoran Kostelski buk i predobro telece pecenje pojeli…:)
U Krupi sam bila skoro 20h. Stigla sam nesto i izaci. Maksuz sam Preminger popila. Za vas koji nikad niste probali ili culi za Preminger, to je prava Made in Krajina (Bihac) piva, mislim da je na svijetu bolje nema… ali to stvarno ozbiljno sad pisem. Bila sam x puta na Sajmove tj Beer and Whiskeyfestivale u Stockholmu i vjerujte mi na rijec, Preminger je vrhunska svijetska piva!

Danas sam cak i cips u policija stigla izvaditi malo raje sresti usput onako i dalje me put do Bosanskog Novog odvukao. Na zeljeznu stanicu sam stigla taman 5-6 min prije nego sto je trebao voz sa krene. Voz do Sarajeva u jednom.smjeru 42,30 km. Za studente 30% popusta. Mogu vam reci da sam odusevljena s vozom. Za mene koja sam inace rodjena i odrasla na zapadu tj u Svedskoj ovo je cisti pogodak i dozivljaj. Kad sam ugledala s kojim cu vozom ici osjecala sam se kao da sam se vratila nekad ne znam ni ja mozda 100 godina unazad i atmosfera i kondukter, sve kao nekad u stara vremena kao u filmovima i u knjigama sto se vidjelo πŸ™‚ Ja nikako ne mogu da razumijem kako to da prije nisam isla vozom do Sarajeva. Jer je toliko komotnije nego s autobusom…mislim cak i da je brze… Imas wc, mjesta koliko hoces, cijeli “salon” kao sto bi u Svedskoj rekli za sebe, tj 6 mjesta i pruzis se fino kao Hadzinca putujes…hihihi..i tako ja sad putujem i pisem post preko mobitela….mreza je slaba tako da se slabo berza moze pratiti…znaci ovo je ustvari taj rahatluk…kad nista ne radi i odmaras….Iz Bosanskog Novog sam krenula u 12.03 pa et bas me zanima kad cu stici do Sarajeva….dotad cu malo da odmaram….:) ko zna mozda postavim nesto slika da vam docaram ljepotu koju Bosna ima :))

Dodatno sam postavila ove slike naseg putovanje Sthlm – Crikvenica – Bihac – Bosanska Krupa – Sarajevo – Tuzla da ostane u sjecanju πŸ™‚